Fredag 4 oktober

| Postat i: Livet
0
Hej på er! Vaknade upp helt svettig då jag hade drömt en massa mardrömmar under natten, ni vet när man sover "oroligt"?! Inge vidare..i alla fall så gick jag ner för att göra mig en fredagsfrukost som idag bestod utav: fil med müsli och varma hallon, ett glas blodgrapejuice, tunnbröd med flingsalt och en äggröra. Såklart så åt jag den framför ett avsnitt av Desperate Housewiwes! Men nästa vecka så är det slut på mina långa och härliga frukostar framför tv:n då min VFU börjar, klockan 08:10 startar dagen så då måste jag upp i tid och ta mig till skolan, hamnade faktiskt på min barndomskola (Strömsbro) så det ska bli roligt. Nu ska jag köra ett styrkepass. Love
 
 
Hittills till Fredag 4 oktober





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: