Wake me up

| Postat i: Livet
1
God morgon läsare! Hade ställt alarmet på 09:20 och vaknade av chock (satte mig upp i sängen och la mig sen ner igen.) Det är lika bra att gå upp i tid så att man inte missar dagen. Vid halv 12 så ska jag ner på stan och göra lite ärenden, hämta biobiljetter bland annat och sen blir dagen rätt så lugn tror jag. Mot kvällen så blir det halloweenfest = wehoooo! Det ska bli ytterst trevligt faktiskt! Love
 
Dagens frukost bestod utav: chailatte, mandarinklyftor, fröbröd med flingsalt och rågkaka med ost och ruccola.
Hittills till Wake me up


LISA

HUR GÖR DU CHAILATTE?!?!??????!!!!

Svar: Jag kokar upp mjölk och vispar som tusan!! Sen häller man i chaikonsentrat och klart!!! :)
evelina sjödin




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: