Dagen med stort D

| Postat i: Livet
0
God morgon på er! Vaknade vid 09:20 och var hur pigg som helst så jag gick ner direkt och gjorde mig en frukost som idag bestod utav: en kopp te (julgransblandning), apelsinklyftor och två hårdmackor med ost och gurka. Jag tror att ni redan har märkt det men jag är verkligen en sån person som är hungrig direkt när jag vaknar, det första jag tänker på när jag vaknar är maat (typ) haha. Jag har längtat efter den här dagen jättelänge för ikväll är det premiär av The Hunger Games Catching Fire, wehooo (!!!) Så under dagen ska jag bara kolla igenom mina skrivuppgifter och skicka in de och sen är det bara att ladda inför ikväll, can't wait! Love
 
 
Hittills till Dagen med stort D





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: