Vill du ha en idiot, lägg din hand i min

| Postat i: Livet
0
Hej! Fick gå hem tidigt idag från jobbet då jag inte mådde nå vidare, det går tydligen magsjuka och man känner ju vibbar och inbillar sig saker. Jag mådde illa redan imorse men idag vid lunchen så sa magen ifrån, om ni förstår vad jag menar..Jag gick och la mig direkt när jag kom hem och vaknade för ca en timme sedan och har äntligen fått i mig lite mat då aptiten har kommit tillbaka. Ska lägga mig i sängen och kolla på lite avsnitt av vampire diaries och någon film. Vi får se hur jag känner mig imorgon, bättre förhoppningsvis. Love
 
Sen bion igår så har jag blivit ett större och kärare Håkan Hellström fan, filmen förändrade synen på honom för mig, obeskrivligt!
Hittills till Vill du ha en idiot, lägg din hand i min





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: