Årsresumé 2013

| Postat i: Livet
0
januari månad
 Det var mycket snö och riktigt kallt
Tog tag i nyårslöftet och började äta nyttigare frukostar/mellanmål
Lill-kusinen fyllde fyra år
februari månad
Testade på mina skills med gevär, fick 180/200
Jag, Hanna och Valentina åkte till Sälen över dagen med skolan, vi ägde på skidåkning!
Jag, Emelie och Hanna åkte på studentkryssning, vi hade turen att komma in på VIP tack vare några boys
mars månad
 Var inne i en fet kladdkaks-period
Hängde med min galenpanna till vän Matilda
april månad
 Jag och några klasskompisar visade upp vårt PA-arbete (dansföreställning) på scen inför publik
Syrrans katt Axel kom och hälsade på oss igen
Jag och syrran gick på floating och fiskspa på ljusbubblan
maj månad
Jag och familjen åkte iväg på en kryssning i Medelhavet då vi gjorde stopp i Italien, Frankrike, Spanien och Tunis
När vi var i Valencia så besökte vi ett känt zoo med otroligt fina djur, är väldigt stolt över denna bild!
Jag och mina danskompisar (som verkligen fastnar på bild) åkte till Uppsala för att hälsa på vår lärare
Hemma hos Gita bjöds det först på tacos och en massa fika och världens godaste tårta som jag bakade till min student
juni månad
Studentbalen ägde rum på Engeltofta, vad är en bal på slottet..
Jag och universums bästa klass ES3CD tog studenten från Vasaskolan den 13 juni
Jag och Elin firade midsommar i hennes sommarstuga
Jag och syster åkte till underbara Köpenhamn
juli månad
 Jag och tjejerna i klassen körde på grillkväll, kvällsbad och sleepover
Jag och kusinen körde vattenkrig och solade när det var en supervarm sommardag
Fick körtelfeber och det var så illa att jag blev inlagd på smittoavdelningen, var en av de värsta sakerna jag varit med om
Stadsfesten arrangerades i vår lilla stad som erbjöd karuseller, godis- och klädstånd
augusti månad
Jag och kusinen åkte ut till Engeltofta för sol och bad
Jag och tjejerna körde på en till grillkväll med skräckfilm och sleepover hos Jenny i Storvik
Jag blev friskförklarad och började min första termin på högskolan i Gävle
september månad
Jag skrev ut en massa fina bilder och snyggade till väggen
Jag och syrran åt på Church Street, stans godaste mat
Vi fick två nya familjemedlemmar, Elsa och Vera
Vi tog farväl av sommaren och värmen och välkomnade hösten
oktober månad
Jag, Maja och Emelie fick prata och se Niello live på Allstar, blev galet starstruck på karln
Den blev fina och höstiga dagar
Mamma fyllde 50 år och det firades med släkten
november månad
Fick konsertbiljett till världens finaste killar
Var barnvakt till denna lilla skrutt
Jag och lillebrorsan spelade mycket Wii U
Jag och syrran åkte till Uppsala för shopping och mys
december månad
 Var på bockinvigningen, var gaaalet med folk
Julpyntade och åt ris á la malta
Gjorde en av mina goda frukostar
Bakade knäck och fick in julkänsla.
 
Vill tacka och bocka för året 2013. Det har haft sina bra och dåliga stunder men mest bra! Jag ser fram emot år 2014 då det är tid för nya roliga/galna/konstiga/bra minnen. Tack alla som har gjort mitt år minnesvärt ♥
Hittills till Årsresumé 2013





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: