One way or another

| Postat i: Livet
0
Har inte alls sovit bra inatt. Vaknade vid kvart över fyra av att elementen vibrerade, tänk er en och samma ton som ekar runt i rummet i en hel timme. Jag fick världens huvudvärk och var alldeles för trött för att orka med det klockan fyra på morgonen. I alla fall så lyckades jag somna om och jag vaknade upp vid nio pigg som en lärka. Det blev lite mackor till frukost och ett avsnitt av Desperate Housewiwes och sedan en PW i nya skorna som för övrigt gav mig stora och mysiga skavsår och blodblåsor. Hade glömt hur ont det är i början med nya skor..Har i alla fall hunnit med att träna, duscha och handlat inför kvällen. Nu ska jag fortsätta att läsa sista delen av Hungerspelen, I'm stuck. Love
 
Hittills till One way or another





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: