Jag hamnade på en rock festival

| Postat i: Livet
0
Gårdagen började lugnt och stilla med en sovmorgon och gófrukost! Vid 11 tiden så fick jag ett sms av en tjej som jobbade på GetAway Rock festival att de sökte folk som vill jobba så jag bytte om i all hast och tog mig bort till Gasklockorna. Min uppgift var att patrullera området från 12:00-02:00 och det gick faktiskt bra. Dock fick man fruktansvärt ont i fötterna, ryggen och diverse kroppsdelar. Så idag mår man!! Annars tyckte jag att det var roligt att kolla omkring i området med min gula reflexväst på och ficklampa i hand. Nu har man alltså fått en inblick av hur det är att vara ordningsvakt for real...! Love
 
Min välsmakande fredagsfrukost
Hittills till Jag hamnade på en rock festival





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: