Feeling great

| Postat i: Livet
0
Hejhej! Gårdagen/natten/dagen har varit jättemysig. Kvällen började med att vi beställde en varsin pizza och sen började vi kolla på Harry Potter då jag även åt nötter till som snacks. Fick mig världens matkoma men det var jag inte ensam om, haha. Dåliga som vi är så hann vi bara se 5/8 men vi hade inte räknat med att de skulle vara så herrans långa plus att vi tog en powernap ett tag tills jag satte på fyran vid sju imorse. Riktigt mysigt med sleepover när man är många faktiskt. Sen jag kom hem så har jag tränat och duschat. Igår var sista kvällen när det kommer till onyttigheter för min del, ska inte äta något fram tills resan. Och nej jag ska inte döträna och bli en bodybuilder utan jag vill bara bli lite fräschare inför resan. Love
 
 Underskatta inte wiifit guys, finns feta styrkeövningar på denna lilla bräda också!
Hittills till Feeling great





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: