Det här med att träna

| Postat i: Inspiration
0
Vem har inte drömmen om den perfekta kroppen inför sommaren? Det är typ allas nyårslöfte att träna mer och äta nyttigare. Jag tränar för att det är roligt då jag dansar och ibland tar en löpartur/powerwalk för konditionens skull och självklart är det ett plus om kroppen blir lite slankare. Men egentligen så äter jag inte nyttigt och tränar för att bli smal som en pinne utan för ett nyttigare och friskare liv. Kom precis på det att jag inte gillar människor som tränar så mycket så att det ser ut som att de ska gå av på mitten, man ska ha en liten kulmage och lite hull här och var.
 
Jag var inne på en blogg som drivs av en tjej som tränar som tusan (flertal gånger om dagen) och hon är en pinne verkligen och äter nyttigt och så men hennes mage är helt platt (för platt om ni frågar mig, det ser liksom inte bra ut). Sen är det ju så att vissa föds väldigt smala, ursäkta mig men Kenza och Kissie är ett sådant exempel → de kan äta hur mycket onyttigt som helst men är smala ändå. Vad jag vill med detta inlägg är att alla som läser detta ska ta sig en titt i spegeln och inte klaga på sig själva, vi är olika av skäl! Träna om du vill men gör det av en bättre anledning än att "bli snygg för sommaren". Jag menar hur blir hösten då?
 
Jag tycker att detta är så oattraherande!
 
 
Hittills till Det här med att träna





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: