Och vinnaren är...jag

| Postat i: Livet
0
Det är sant, jag är en vinnaren hehe. Nämen jag jobbade ju i furuviksparken i sommras som spelvärd (vi som står i chokladhjul och spel helt enkelt) och vi hade capitatävlingar (man delar sin vinst från dagen med antalet personer som var i parken och får ut en siffra t.ex. 3,18). I alla fall så hade vi denna tävling varje månad då man kunde vinna biobiljetter och jag har kammat hem några minsann men vi hade också en som täckte för hela sommaren, vilka som är bäst av de bästa i ett stånd. Och då har jag sålt bäst i Kex & Plopphjulet och i Basket så jag fick välja 2kgs vinster X2 då jag valde en plopp och en marabou. Fick även en biobiljett och en OLW handduk. Weho, ville bara infomera er om detta. Hoppas ni inte blev avis nu (JO)...hihi!
Hittills till Och vinnaren är...jag





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: