Stressig helg

| Postat i: Livet
0
Hej, sorry för tråkiga iphone inlägg igår. Har jobbat hela helgen så har inte orkat suttit vid datorn. Denna helg har jag haft otur med bussarna, i fredags när jag och en massa tjejer skulle in till stan så kommer ingen buss, vi går till 1an istället och ser bussen åka förbi. Igår när jag slutat jobbet skulle bussen komma 20i och den kom aldrig så gick till 1an och ser den åka förbi och ser att 41an komma så att jag springer snabbare än snabbast och bankar på rutan, fick komma in dock. Kanske onödig info men var bara tvungen att få ut det!Har köpt mig en stor godispåse som jag ska mumsa på när det blir solsidan och en massa godingar ikväll! Puss ♥
 
Hittills till Stressig helg





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: