When we were nothing

| Postat i: Livet
0
Hola! Skolan har faktiskt varit rätt chill idag trots prov och redovisning och så var det tacos i skolan idag, perfekt! Super kul att jag fick VG+ på anatomi provet jag gjorde idag, not! Bara att inse att jag inte är ett MVG barn, fuck...Direkt när jag kom hem så kollade jag igenom lite papper inför natinella imorgon och sedan "sprang" jag till balkongen där jag stekte sönder. Älskar att jag bor i ett plåthus och högst upp, ni kan nog inte ens tänka er den värmen, utomlands.. Nu ska jag duscha och sen blir det lite plugg. Pussar ♥


Låten är bäst och här är två bilder från balkongen, ja min lilla kisse solade också, kolla så svart han blev! ;)
Hittills till When we were nothing





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: