Tjollahopp

| Postat i: Livet
0
Hej. Idag har jag gjort 2 "prov" (en redovisning och ett skriftligt) och desstuom fått tillbaka ett som gjordes i början av veckan. Otroligt nog så gick det faktiskt bra på allting, de skriftliga som jag gjorde idag var verkligen jätte svårt så jag hade inte förväntat mig någonting alls eftersom att det var om muskler som vi skulle kunna utantill och dessutom på latin! Några enstaka poäng från VG blev det bara, jag som trodde att jag skulle få IG, var helt iställd på det med tanke på svårhetsgraden. Nu mår jag bättre, det är väl allt pluggande som tär på en antar jag, skönt att det blir bättre med tiden i alla fall. Pussar ♥


Glad tjej som säger hej*
Hittills till Tjollahopp





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: