Svar ifrån frågestunden, mars

| Postat i: Livet
1

Vilka bloggar läser du?
svar: Syrran, Kristin, Elin, Emelie, Cornelia. Dessa läser jag dagligen sen så finns det ju flera jag läser också!

Skulle du vilja vara i ett förhållande?
svar: Om jag hittar den "rätta" killen och det känns rätt så självklart!


Hur ofta färgar du ditt hår?
svar: Ehm jag färgade mitt hår i april förra året senast, sen har jag gjort en toning imellan (januari 2012)

Beskriv dig som person!
svar: Jag är en glad och positiv tjej som tycker om upplevelser. Varför jag är glad hela tiden kan jag inte sätta fingret på, det har alltid varit så hos mig och kommer alltid att vara en del av mig. Sen hur folk upplever mig är ju en annan sak, men jag tror att dom säger detsamma, eller? :)

Om du skulle tatuera dig, vad skulle du tatuera in då?
svar: Jag skulle nog tatuera in något med ett budskap, t.ex. believe eller någonting i den stilen.


Vart skulle du vilja flytta någonstans, framtidsplaner liksom!!
svar: Inom Sverige så skulle jag nog vilja flytta till Göteborg, härlig stad det där! Utrikes så skulle jag nog vilja bosätta mig i Australien ett tag, dream a little and live a little.

Vem är din förebild och varför är just den/dom din förebild?
svar: Detta var en svår fråga! Min syster kanske? Hon tog studenten i somras och nu jobbar hon uppe i Vemdalen och trivs där. Att hon har lyckats tagit sig ut i arbetsvärlden innnan hon är 20 är ju superb!

Är det någon kändis du "måste" träffa/se innan du dör?
svar: JUSTIN BIEBER!! Skoja bara! Nejmen jag är rätt nöjd med att ha sett Celine Dion live och även Taylor Lautner och Kristen Stewart! SÅDETSÅ.


Drömmar för framtiden?
svar: Ett awesome jobb, en fin man, gulliga barn, villa, bil.

En hemlighet om dig själv?
svar: Även jag har mina onda sidor, så vissa får en chock när jag inte är så glad som jag brukar!

Godaste som finns?
svar: Maträtt: tacos. Godis: lakrits. Läsk: fanta exotic. Chips: Sourcream

Äckligaste som finns?
svar: Maträtt: skaldjur. Godis: Spritgodisar. Läsk: Dr Pepper. Chips: Vinäger/peppar.

Vad vill du ha/få just nu?
svar: SOMMARLOV.


Vem fick du ditt senaste sms av och vad står det i?
svar: Okej vad bra! Fast det andra var ju inte lika bra. Från Elin.

Din favoritplats i Sverige?
svar: Ute på landet eller i någons stuga, bort från allting!

Vad ska du göra i sommar?
svar: "Förmodligen sommarjobba", (om jag får jobbet så ska jag jobba hela sommaren typ). Åka till Köpenhamn med syster, åka till Åland med familjen och familjen Weiring, besöka vänners stugor.

Din första "kändis crush"?
svar: Gud vad tråkigt att jag inte minns det här! Men det kan möjligen vara Jeremy Sumpter som spelar Peter Pan!!



Hittills till Svar ifrån frågestunden, mars


elin

haha, när jag läste "senaste smset" lät det mycket roligare än när jag läste igenom det innan jag skickade den ;)


URL: http://wweiring.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: