You can see it in my eyes and smile

| Postat i: Livet
4

Morsning korsning på er alla där ute! Filmen igår var verkligen bra, rekommenderas för er som inte har sett this means war!! Efter bion så träffade jag på min kära vän Lisa och vi vandrade omkring på söder och letade efter våran spårlöst borta vän Sofia hehe. Idag så ska jag ha en heldag med Lisa, det ska bli så skönt att göra saker som vi alltid gjorde (när jag bodde i stigsgård så satt vi nästan ihop med plåster, vi var ständigt med varandra) men livet förändras när man går på gymnasiet och allt plugg kommer imellan!! Nej nu ska jag gå ner och göra mig lite frukost. Pussar ♥


- Jag känner verkligen lyckan när jag bläddrar igenom sommarbilder, just nu skriker kroppen - jag vill ha sommar och sol och ett leende på läpparna. 83 dagar kvar till sommarlov! ♥
Hittills till You can see it in my eyes and smile


Ida Edström - Östersunds näst största blogg.☺

sv: okej :)


URL: http://tjejenida.blogg.se/
Wilma | Foto & Vardag

Sv: ja, de kommer ill Sverige under deras världsturne i slutet av sommaren/hösten (iiiih, dör bara när jag skriver det!) och JG kommer göra VAD SOM HÄLST för en biljett! SERIÖST, VAD SOM HÄLST!


URL: http://wilmasfotodagbok.blogg.se/
Anonym

Jävlar vad brun du var då och fin! :)

SOFIA

hahahah åååh ni skulle inte ha gått på en gång ju!!!!!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: