Spinning

| Postat i: Livet
1

Hejhej solstrålar! Solen skiner idag i lille Gävle, faktiskt varmt att bara sitta i solen! Idag så fick vi återigen en lång sovmorgon pga att våran lärare är magsjuk, jag klagar inte på det inte...Så våran första lektion var spinning på friskis. Det var det jobbigaste passet jag har varit med om, jag satt dessutom längst fram framför spinning ledaren som öste på som bara den. Då kände man ju sig duktig, eller..? När passet var slut så var man törstig och helt slut, en vandrade tomat var jag när jag gick därifrån. Sen hade vi även datakunskap en timme efter det. Nu väntar jag på att Lisa ska komma hit, vi ska räkna lite matte och så. Hörs senare! Pussar ♥

Hittills till Spinning


S

snygga skor du! :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: