Nu är det slut på veckan

| Postat i: Livet
1

Hejhej, nu är det slut på helgen och imorgon är det skola igen. Helgen har varit fylld av många fina stunder, önskar att helgen inte gick så fort ibland. Nu är jag hur lam i kroppen som helst! Någonting jag inte riktigt förstår är hur folk inte blir röda i ansiktet och fyllda av svett när man tränar?! Jag blir jämt det men det är inte många i gruppen som svettas, jag känner mig inte sliten och slut alls då...Haha. Nej nu blir det mys framför tv:n resten av kvällen, det är jag så värd nu efter denna dag. (Prommis och träning). Pussar ♥


Juste!! Garnier Pure Active köpte jag precis för en vecka sen och använde den förra söndagen och ikväll (så i slutet av veckan så använder jag den så att jag är fräsch för skolan sen). Jag hade fått en fråga om vad jag tyckte om det, svar: den är verkligen bra, man känner sig ren och mjuk och den luktar supergott dessutom!! Plus plus plus.
Hittills till Nu är det slut på veckan


Clara

Jag blir alltid röd i hela ansiktet :$


URL: http://clarajo.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: