Wohoo I'm so happy I'm going to die

| Postat i: Livet
0
Hejsan. Idag har vi knappt haft några riktiga lektioner, endast betygsamtal och utvärdering. Jag fick ett betyg som var helt oväntat (började nästan att gråta av lyckan). Vi har även fikat loss i skolan, lärarna vill att vi ska bli tjocka som ballonger...Efter skolan så gick jag och Elin till rosa gymmet för att gymma, så jag sprang lite på löparbandet med provade även på lite olika maskiner. Imorgon ska vi köra boxpass, jag får sommarlov på fredag och ändå så har jag inga lektioner imorgon, onsdag, torsdag. Skönt med lite ledighet innan vi får vårat efterlängtade sommarlov. Pussar ♥


Grymma tjejer hehe...
Hittills till Wohoo I'm so happy I'm going to die





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: