Ett år kvar till studenten men jag har redan köpt en klänning

| Postat i: Livet
0

Mina kompisar tycker att jag är lite knäpp i kolan. Jag har redan köpt en perfekt studentklänning som ska sitta som en smäck om prick ett år. Mina vänners kommentarer till detta: - tänk om du går upp i vikt så att du inte kan ha klänningen, vad gör du då? Jag har redan tänkt ut det, jag ska ha den på studenten! Får hetsbanta om det är så...grejen är att det är mycket stretch i den så jag kommer komma i den vilket som, tror jag! Och varför jag har köpt en klänning redan nu är för att jag inte vill ha lika klänning som alla andra, smart va?! Jag är så pepp för att ta studenten, känner dock att jag förmodligen kommer att grina ihjäl mig när stunden väl är inne. ♥

Hittills till Ett år kvar till studenten men jag har redan köpt en klänning





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: