Hem ljuva hem

| Postat i: Livet
1
Är hemkommen från en galen festivalvecka med tjejerna. Vi lyssnade på grym musik, träffade fint folk, dansade loss och en massa annat. Jag kan inte sätta fingret på vilken konsert som var bäst men Rihanna var hur bra som helst.
 
Under veckans gång så gick vi inte bara på konserter utan vi gick på ett så kallat "dövdisco" vilket var bland det roligaste jag varit med om. Alla var inne på ett disco och hade hörlurar på sig med samma musik, det fanns en pause och playknapp så när man pausa var allting helt tyst runt om förutom de som sjöng med då. Sen har vi spelat en massa kort, solat och sprungit runt på campingen. Min digitalkamera dampa loss men här kommer lite mobilbilder, jag ska be Mina skicka alla hennes kamerabilder till mig senare. Pussar ♥
 
Hittills till Hem ljuva hem


Clara

Sv: Tack! Härliga bilder! :)


URL: http://www.claraasfoto.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: