Ny blogg, ny början

| Postat i: Livet
1

Hej på er allihopa! Många undrar säkert varför jag bestämde mig för att låsa igen mina gamla bloggar men i ärlighetens namn så vill jag hålla det för mig själv! Istället så har jag gjort en ny blogg, denna som du är inne på nu. Jag vill gärna höra era synpunkter när det gäller bloggens helhet (designen, headern, infon) och om du inte redan har klickat på F5 så vänligen klicka (på vissa datorer så ser man nämligen inte designen eller ändringar som har gjorts). Men om det mot förmodan skulle vara så att du inte kan se bloggen eller att någonting ser knasigt ut så yttra dig det nere i kommentarsfältet, tack! :) Jag ska försöka att vara så aktiv som möjligt på denna blogg, ge gärna tips på vad jag kan blogga om!! Pussar ♥

Modell: Matilda Bengtsson
Fotograf: Evelina Sjödin (jag)
Hittills till Ny blogg, ny början


Moa

Ser bra ut Evelina! :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: