Tomorrow I will be gone

| Postat i: Livet
1

God kväll på er. Dagen har varit ganska krävande men fortfarade rolig, eftersom att jag går den estetiska linjen med inriktning dans så skulle ettorna, tvåorna och treorna uppträda på vinterfestivalen i bourlongern under dagen. Vädret var helt underbart, ren lycka eftersom att vi dansade utomhus. Efter festivalen så hann jag var hemma i ca en timme innan jag stack iväg på dansträning där vi jobbade som små myror.

Nu mina vänner så ska jag packa ihop lite saker eftersom att jag åker till min syrra imorgon. Jag ska åka tåg och buss själv (jag har total fobi för sådant, fick "fobin" när min kära vän berättade att hennes pappa satte henne på fel tåg en gång, känner paniken redan nu). Jag hoppas att jag klarar av det utan problem i alla fall! Jag vet inte om jag kommer blogga uppe från Vemdalen eller inte, har för mig att syrran sa att nätet inte var det snabbaste men vi märker väl. Pussar ♥

Hittills till Tomorrow I will be gone


Anonym

fin bild!!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: