Svar på februaris frågestund

| Postat i: Livet
0

Är du sugen på att komma och hälsa på mig och bli bortskämd i Östersund? Hihi.
svar: Ja såklart att jag är det syster!!! Vi kommer ha det fin fint och mysigt!

Vart fick du din första puss/kyss??
svar: Puss var väl på dagis, kyss var på ett disco, hehe inte stolt över det!

Kan du inte tipsa om vad man kan ha på för inst på kameran när man fotar inomhus på kvällen? :)
svar: Nästan jämt när jag fotar nu för tiden så drar jag ratten på kameran till P och klickar sedan in så lågt iso som möjligt för annars blir det brusigt och prickigt. (Jag kan fota och visa i ett annat inlägg)



Kan du inte göra en sminkvideo eller visa bilder hur du sminkar dig?? :)
svar: Hör och häpna, jag sminkar mig INTE!

Brukar du semestra ofta??
svar: Nja, förra året var jag i London, Köpenhamn, Åland. Men jag och familjen ska åka till Åre vecka 10!!



Tycker du att Robert Pattinson är snygg?
svar: Vem tycker inte det? Jo han är fin!

Hur fotar du dina outfit bilder? kan du inte visa? gärna i en video! :) men går bra med bilder.
svar: Hahah jag har faktiskt inget kamerastativ men skulle gärna vilja ha ett. Jag har kamera på en höjbar stol haha. (Jag kan visa i ett annat inlägg)

VIDEO BLOGG VIDEO BLOGG
svar: Varför vill många av er att jag ska videoblogga för? Har ingenting att säga men ah jag kanska kan göra en då (kanske)

Föredrar du halsband, armband eller örhängen??

svar: Ehm det är lite svårt att säga men jag tycker nog mest om att pryda mina armar, det är det behagligaste också!

Vad tycker du om Megan Fox?
svar: Jag gillar inte den tjejen inte. Hon har bara konstiga roller i filmer tycker jag medans alla killar tycker hon är dösnygg. Hon är inte snygg nu, hon var snyggare innan alla plastikoperationer!!



Det var det, tack för era frågor!!


Hittills till Svar på februaris frågestund





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: