Me and my twin

| Postat i: Livet
1

Jag kom på att jag inte har berättat så mycket om mig själv (jag har fått lite mer läsare på sista tiden). Mitt hela namn är Evelina Sara Linnea Sjödin, kallas endast för Evelina eller Eve som mina vänner kallar mig. Jag är 17 år, fyller 18 i sommar. Jag bor tillsammans med min mamma, pappa, lillebror och två katter i Gävle stad. Jag har en storasyster som heter Amanda men hon bor för tillfället i Vemdalen pga sitt jobb där.

Jag går andra året på dans linjen och stortrivs. Under juni 2009 så var jag med i en "olycka" (fick en plåtbit insågad i benet från en rulltrappa). Idag så har jag ingen känsel från knät och neråt på högerbenet men jag dansar, springer och gör allting som jag vill ändå. Jag tycker att det är väldigt trevligt att fota, resa, vara med vänner, dansa, se på filmer, släppa loss. Folk beskriver mig nog som pratglad, glad, full med energi och positiv. Det var lite information om mig sådär. ♥

Hittills till Me and my twin


Anonym

Vad fin du är Evelina!! :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: