Inställning på min kamera

| Postat i: Livet
1

Steg 1: Starta kameran och vrid ratten så att den står på P.
Steg 2: Om ni kollar på bild nr 2 så ser ni att det finns knappar brevid displayen och över SET som ligger i centrum så står det ISO så klicka dig in där och välj ett tal (jag brukar köra på 100 om ljuset är bra)
Steg 3: När du har valt ditt nr så klickar du in att du vill ha det så att det kommer upp på skärmen.

Det var det, har ni yttligare frågor om detta eller att ni inte förstog vad jag menade så fråga på! Bilderna suger pga att det är fotade med min gamla digitalkamera!!
Hittills till Inställning på min kamera


Ella von Melen

sv: tack så mycket, va glad jag blir! Detsamma måste jag säga :)


URL: http://ellasmode.tk



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: