Beep...dead!

| Postat i: Livet
1

Hejsan, idag så hade vi bara engelska och idrott så det var skönt. Bara det att vi hade steptest och beeptest på idrotten, var verkligen helt slut efter allt springande och man blev ju nervös när man väntade på ljuden. Jag är i alla fall nöjd över min insats, eftersom att jag inte tränar lika mycket som jag gjorde en gång i tiden plus min förkylning som sabbade min andning totalt. Trots det så fick jag bäst resultat av tjejerna och andra platsen av allihopa så jag är nöjd minsann. Jag kommer lägga upp lite bilder senare om vilken inställning jag använder oftast på min kamera så håll ögonen öppna. Pussar ♥

Hittills till Beep...dead!


josefine

usch inte roligt att vara förkyld.. jag har inte gjort så mycket faktiskt ;)

Krya på dig!


URL: http://josefinenilssonss.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: