Trams

| Postat i: Livet
1
Någonting som jag verkligen HATAR när det kommer till facebook är alla onödiga uppdateringar/bilder. Bara det att kändisen Nicki Minaj har skrivit "Keep strolling for hell" (ska väl ändå stå scrolling..) även om jag scrollar vidare så vill jag inte hamna i helvettet. Likadant när det kommer till den andra bilden, aha så om jag inte gillar kommer en skräckfilmsmänniska ligga under mitt täcke och troligen mörda/skrämma mig. Vet även en bild som jag har sett en mängd gånger där det står ungefär såhär: Gilla om du älskar din mamma, Scrolla vidare om du hatar henne. Min mamma vet nog om att jag älskar henne så varför ska jag klicka på en dum knapp på facebook för att bevisa det för allmänheten. Idioter.
Hittills till Trams


Sara

Jag hatar också det där när det gäller Facebook, man känner sig tvingad! Skithögar som inte har bättre för sig helt enkelt!!

Svar: Ja det känns bara så onödigt! -.-
evelina sjödin




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: