Tio frågor och svar

| Postat i: Livet
0
Vad går du på för skola, är den bra?
Svar: Jag går på Vasaskolan i min hemstad Gävle, jag tycker att min skola är bra dock är det köttigt (speciellt nu sista året)
 
Jag trodde att du hade kille men det har du inte?
Svar: Nej jag är singel just nu

Vem är du bland dina kompisar?
Svar: Den som får alla att skratta, eller?
 
Vilken är den bästa "sångmässiga" konserten du har varit på?
Svar: Celine Dion var vääldigt bra live måste jag säga!!
 
Vilken inställning på din systemkamera rekommenderar du?
Svar: Jag brukar mest fota på P men jag använder såklart andra inställningar också
 
Var får du din inspiration ifrån?
Svar: Bloggar och weheartit
 
Beskriv din drömkille!
Svar: Om det skulle vara till punkt och prinka så skulle han vara...Mörkhårig, ha fina ögon, vara snäll, kramglad, ha humor och sist men inte minst vara en riktig pudding! Haha...
 
Kan du inte göra videobloggar?
Svar: Helst inte, låter som en häxa inspelad
 
Vad vill du göra sommaren 2013?
Svar: Jag vill ut och resa med vännerna, njuta av sommaren (helst utan jobb), möjligen skaffa mig ett körkort om orken finns där i mig.
 
Vad önskar du dig på nyår? Om du fick en önskan och var tvungen att göra ett löfte, vad skulle det bli då?
Svar: Om jag kunde önska mig vad som helst så vore det nog en pojkvän att mysa med, jag har ett nyårslöfte som jag ska ha inför nästa år och det är att träna.
Hittills till Tio frågor och svar





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: