Footprints in the snow

| Postat i: Livet
0
Hej på er därute i snöyran. Det är ju gaaaalet kallt ute, -20 idag när jag gick till skolan (kändes som att det hängde istappar ur näsan på en och att ansiktet skulle ramla av). Crazy helt enkelt! Blev galen på danslektionen idag också, vi ska skapa ett solo och idag när jag gick in på min playlist så var låten borta, borta från spotify och borta från youtube (borta från planeten verkar det som) så får väl leta omkring och kolla om den går att ladda ner "enda utvägen" om jag inte tvingas hitta en annan, suck. Nä nu ska jag spendera kvällen inomhus med ett bad, lussebullar, julkalendern och en fet filt. Puss ♥
 
Två bilder från gårdagen, invigning av bocken och lussebaket.
Hittills till Footprints in the snow





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: