Hörru Gud nu lyssnar du på mig!

| Postat i: Livet
0
Gaaaaaaah jag blir galen på mig själv! Ibland hatar jag mig själv då jag... tycker jag är hemsk, gråter för att jag känner mig ensam, gnäller på skolan, tycker synd om mig för att jag inte har en kille att gosa med, äter hur mycket godis som helts så att jag vill spy och dessutom känner mig onyttigaste i världen, då ingenting går som det ska.

VÄRLDEN, varför är livet aldrig som en film för? I filmer så stöter personerna knappt på dessa problem! Käre gode gud gör så att jag får en roll i en film så att jag får uppleva det goda livet, annars kan jag lika gärna dö...om det inte händer något superdupermegabra i mitt liv. Gud, du har tills lovets slut på dig, lycka till.
Hittills till Hörru Gud nu lyssnar du på mig!





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: