30 days

| Postat i: Frågor
3
1. Lite snabb info om mig
2. Staden där jag bor
3. Mina kompisar
4. Mina egenskaper
5. En bild på mig för 1 år sedan
6. Bloggarna jag läser
7. Vem är den roligaste jag vet?
8. Bild på min garderob
9. Ett ord som beskriver just mig
10. Hur ser min framtid ut?
11. En bild på någon jag saknar
12. En bild på mitt rum som det ser ut just nu
13. Ett kort någon annan tagit på mig
14. Min högsta dröm
15. En person/kändis jag önskar att jag får träffa
16. Detta gör jag på helgerna
17. Hit vill jag åka innan jag dör
18. Här handlar jag helst
19. Bio vs filmkväll
20. Bild på det jag köpte senast
21. Mitt favorit ställe
22. En tv-serie jag älskar
23. Mitt favorit nagellack
24. En ägodel jag inte skulle klara mig utan
25. Detta är jag beroende av
26. Något jag vill ha just nu
27. Mitt framtida bröllop
28. Vilken film jag skulle vilja medverka i
29. Detta åt jag till frukost
30. Fem bra saker som hänt under dessa 30 dagar

Orkar inte med en frågestund denna månad så jag kör på en 30 dagars istället, jag startar imorgon. Jag kommer förhoppningsvis att uppdatera varje dag när det gäller listan but you never know. Pussar ♥
Hittills till 30 days


alice forss'

sv; okej tråkigt, krya på dej! jag kollar på tv men ska nog börja göra lite läxor. haha :)


URL: http://aaliceforss.blogg.se/
fiffi

Tråk ju , hoppas det blir bättre :) jag mår fint! :D



kram ♥


URL: http://fiffiz.com
Julie

Åh vilken fin blogg du har! Listan verkar också bra fast en frågestund lät ju inte fel det heller ;)


URL: http://juliess.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: